
Якісна медична допомога без конфліктів із пацієнтами під час війни, Київ, 23.08.2022, 10:00, офлайн формат
- Переглядів
- 642
- Учасників
- 1
Чи потрібно в умовах воєнного стану надавати якісну медичну допомогу? Звісно. На семінарі детально розглянемо, що це означає для медичного працівника і якою хотів би бачити якість пацієнт. Адже через розбіжність у поглядах часто виникають конфлікти, які зрештою можуть перерости у судові справи та виплату значних грошових компенсацій.
Якщо ж конфлікт із пацієнтом таки відбувся, наш експерт надасть покроковий алгоритм дій, щоб уникнути його загострення. Зокрема:
- навчить діяти у випадку, якщо пацієнт написав скаргу;
- окреслить межі відповідальності лікаря та закладу охорони здоров'я;
- наведе алгоритми захисту та приклади із судової практики.
Лектори
Для учасників семінару:
- обід та ранкова кава
- відповіді на запитання
- відеозапис навчання в подарунок
- презентації в електронному вигляді
- електронний сертифікат, що підтверджує участь у заході (10 балів)
Схожі заходи
-
Літній weekend для ТОП-менеджерів медзакладів (у його межах — семінар «Управління медзакладом у 2025 році»)
- Дата
-
Всеукраїнська педагогічна рада — 2025
- Дата
-
Інновації в безпеці праці: поведінковий аудит, е-документи, ШІ (офлайн)
- Дата
-
Інновації в безпеці праці: поведінковий аудит, е-документи, ШІ (онлайн)
- Дата
-
Конгрес Smart Громада (офлайн)
- Дата
-
Конгрес Smart Громада (онлайн)
- Дата
-
Кадровик року — 2025, офлайн формат
- Дата
-
Кадровик року — 2025, онлайн формат
- Дата
-
Міжнародний день бухгалтера — 2025: чотири ризикові теми та готові рішення (офлайн)
- Дата
-
Міжнародний день бухгалтера — 2025: чотири ризикові теми та готові рішення (онлайн)
- Дата
-
Х Конгрес MedSprava: десятиліття лідерства
- Дата