Мої заходи
Якісна медична допомога без конфліктів із пацієнтами під час війни, Київ, 23.08.2022, 10:00, офлайн формат

Якісна медична допомога без конфліктів із пацієнтами під час війни, Київ, 23.08.2022, 10:00, офлайн формат

Переглядів
372
Учасників
1

Чи потрібно в умовах воєнного стану надавати якісну медичну допомогу? Звісно. На семінарі детально розглянемо, що це означає для медичного працівника і якою хотів би бачити якість пацієнт. Адже через розбіжність у поглядах часто виникають конфлікти, які зрештою можуть перерости у судові справи та виплату значних грошових компенсацій.
Якщо ж конфлікт із пацієнтом таки відбувся, наш експерт надасть покроковий алгоритм дій, щоб уникнути його загострення. Зокрема:

  • навчить діяти у випадку, якщо пацієнт написав скаргу;
  • окреслить межі відповідальності лікаря та закладу охорони здоров'я;
  • наведе алгоритми захисту та приклади із судової практики.

Лектори

Для учасників семінару:

  • обід та ранкова кава
  • відповіді на запитання
  • відеозапис навчання  в подарунок
  • презентації в електронному вигляді
  • електронний сертифікат, що підтверджує участь у заході  (10 балів)

Схожі заходи

Old Content START

Київ

23-08-2022
09:20

Програма

Чи потрібно в умовах воєнного стану надавати якісну медичну допомогу? Звісно. На семінарі детально розглянемо, що це означає для медичного працівника і якою хотів би бачити якість пацієнт. Адже через розбіжність у поглядах часто виникають конфлікти, які зрештою можуть перерости у судові справи та виплату значних грошових компенсацій.
Якщо ж конфлікт із пацієнтом таки відбувся, наш експерт надасть покроковий алгоритм дій, щоб уникнути його загострення. Зокрема:

  • навчить діяти у випадку, якщо пацієнт написав скаргу;
  • окреслить межі відповідальності лікаря та закладу охорони здоров'я;
  • наведе алгоритми захисту та приклади із судової практики.

Для учасників семінару:

  • обід та ранкова кава
  • відповіді на запитання
  • відеозапис навчання  в подарунок
  • презентації в електронному вигляді
  • електронний сертифікат, що підтверджує участь у заході  (10 балів)

Фото минулих заходів

Захід закінчився