Тип заходу
Напрям навчання
Активні

Якісна медична допомога без конфліктів із пацієнтами під час війни, Київ, 23.08.2022, 10:00, офлайн формат

14

 

Київ

23-08-2022
09:20

Програма

  • Покращуємо якість медичної допомоги
    • Що таке якісна медична допомога
    • Якість із погляду медичного працівника
    • Якість із погляду пацієнта
    • Сертифікація закладу (ISO, JCI) в умовах війни — чи варто
    • витрачати час і кошти
    • Контроль якості обслуговування пацієнтів
    Війна конфліктам не перешкода
    • Пам’ятка пацієнта чи добровільна інформована згода —
    • що обрати
    • Пацієнт із фізичними вадами зору та рук —
    • як підписати документи
    • Пацієнт із психічними розладами на прийомі — що робити
    • Консультації онлайн під час війни — як не порушити закон
    • та допомогти пацієнту
    • Надійшла скарга — покроковий алгоритм дій
    За що перед пацієнтом відповідає лікар і заклад охорони
    здоров’я — підстави відповідальності, алгоритми захисту
    та сучасна судова практика
    Програма може змінюватися і доповнюватися.
Чи потрібно в умовах воєнного стану надавати якісну медичну допомогу? Звісно. На семінарі детально розглянемо, що це означає для медичного працівника і якою хотів би бачити якість пацієнт. Адже через розбіжність у поглядах часто виникають конфлікти, які зрештою можуть перерости у судові справи та виплату значних грошових компенсацій.
Якщо ж конфлікт із пацієнтом таки відбувся, наш експерт надасть покроковий алгоритм дій, щоб уникнути його загострення. Зокрема:

  • навчить діяти у випадку, якщо пацієнт написав скаргу;
  • окреслить межі відповідальності лікаря та закладу охорони здоров'я;
  • наведе алгоритми захисту та приклади із судової практики.

Для учасників семінару:

  • обід та ранкова кава
  • відповіді на запитання
  • відеозапис навчання  в подарунок
  • презентації в електронному вигляді
  • електронний сертифікат, що підтверджує участь у заході  (10 балів)

Фото минулих заходів

Захід закінчився