Якісна медична допомога без конфліктів із пацієнтами під час війни, Київ, 23.08.2022, 10:00, онлайн формат
- Переглядів
- 511
- Учасників
- 0
Чи потрібно в умовах воєнного стану надавати якісну медичну допомогу? Звісно. На семінарі детально розглянемо, що це означає для медичного працівника і якою хотів би бачити якість пацієнт. Адже через розбіжність у поглядах часто виникають конфлікти, які зрештою можуть перерости у судові справи та виплату значних грошових компенсацій.
Якщо ж конфлікт із пацієнтом таки відбувся, наш експерт надасть покроковий алгоритм дій, щоб уникнути його загострення. Зокрема:
- навчить діяти у випадку, якщо пацієнт написав скаргу;
- окреслить межі відповідальності лікаря та закладу охорони здоров'я;
- наведе алгоритми захисту та приклади із судової практики.
Програма
Покращуємо якість медичної допомоги
Війна конфліктам не перешкода
За що перед пацієнтом відповідає лікар і заклад охорони здоров’я — підстави відповідальності, алгоритми захисту та сучасна судова практика
Лектори
Для учасників семінару:
- онлайн-трансляція
- відповіді на запитання
- відеозапис навчання в подарунок
- презентації в електронному вигляді
- електронний сертифікат, що підтверджує участь у заході (10 балів)
Схожі заходи
-
Всеукраїнський форум закупівельників — 2024: «Закриваємо рік та готуємося до нових закупівель», офлайн формат
- Дата
-
Всеукраїнський форум закупівельників — 2024: «Закриваємо рік та готуємося до нових закупівель», онлайн формат
- Дата
-
VІІІ Всеукраїнський конгрес MedSprava
- Дата
-
Підсумки року в охороні праці — 2024, онлайн формат
- Дата
-
Підсумки року в охороні праці — 2024, офлайн формат
- Дата
-
Атестація медичних працівників — 2025
- Дата