Тип заходу
Напрям навчання
Активні
Якісна медична допомога без конфліктів із пацієнтами під час війни, Київ, 23.08.2022, 10:00, онлайн формат
- Напрям навчання
- Медицина
23-08-2022
10:00 - 16:00
Програма
1
Покращуємо якість медичної допомоги
-
Що таке якісна медична допомога
-
Якість із погляду медичного працівника
-
Якість із погляду пацієнта
-
Сертифікація закладу (ISO, JCI) в умовах війни — чи варто витрачати час і кошти
-
Контроль якості обслуговування пацієнтів
2
Війна конфліктам не перешкода
-
Пам’ятка пацієнта чи добровільна інформована згода — що обрати
-
Пацієнт із фізичними вадами зору та рук — як підписати документи
-
Пацієнт із психічними розладами на прийомі — що робити
-
Консультації онлайн під час війни — як не порушити закон та допомогти пацієнту
-
Надійшла скарга — покроковий алгоритм дій
3
За що перед пацієнтом відповідає лікар і заклад охорони здоров’я — підстави відповідальності, алгоритми захисту та сучасна судова практика
Чи потрібно в умовах воєнного стану надавати якісну медичну допомогу? Звісно. На семінарі детально розглянемо, що це означає для медичного працівника і якою хотів би бачити якість пацієнт. Адже через розбіжність у поглядах часто виникають конфлікти, які зрештою можуть перерости у судові справи та виплату значних грошових компенсацій.
Якщо ж конфлікт із пацієнтом таки відбувся, наш експерт надасть покроковий алгоритм дій, щоб уникнути його загострення. Зокрема:
- навчить діяти у випадку, якщо пацієнт написав скаргу;
- окреслить межі відповідальності лікаря та закладу охорони здоров'я;
- наведе алгоритми захисту та приклади із судової практики.
Для учасників семінару:
- онлайн-трансляція
- відповіді на запитання
- відеозапис навчання в подарунок
- презентації в електронному вигляді
- електронний сертифікат, що підтверджує участь у заході (10 балів)
Фото минулих заходів
Лектори
Захід закінчився