Мої заходи
Управління організаційними змінами в закладі охорони здоров’я: практичні аспекти

Управління організаційними змінами в закладі охорони здоров’я: практичні аспекти

Переглядів
472
Учасників
88

Під час оптимізації роботи закладу охорони здоров’я (далі — ЗОЗ) керівництво часто стикається із труднощами. Трапляється, що топменеджмент докладає колосальних зусиль, але зміни у відділах «буксують». Працівники опираються новому, а їхні керівники бояться ризикувати, не забезпечують вчасного та якісного виконання планів. Зміни доводиться впроваджувати з обмеженими ресурсами. Виникають стреси й конфлікти, працівники погрожують звільнитися або навіть йдуть на цей крок.

На вебінарі розглянемо, як:

  • перетворювати складні проблеми на прості завдання;
  • обирати правильну стратегію впровадження змін;
  • ставити цілі проєкту оптимізації;
  • виявити «рушійні сили» і «сили опору», долати опір персоналу;
  • формувати групу з оптимізації, організовувати її роботу;
  • уникати типових помилок в управлінні змінами.

Вебінар призначений для:

  • директорів і власників ЗОЗ;
  • керівників усіх рівнів у ЗОЗ;
  • менеджерів з розвитку, керівників проєктів з оптимізації бізнес-процесів.

Вебінар від журналу

Програма

Котуза Андрій

  • Роль змін у компанії. Модель VUCA. Як залучити підлеглих до процесу.
  • Ризики під час впровадження змін. Як їх уникнути.
  • Сценарне планування. Три варіанти розвитку подій. Як управляти невизначеністю майбутнього.
  • Алгоритм змін за І. Адізесом — CAPI. Як поєднати владу та вплив для ефективного управління.
  • Успіх змін. Як визначити успіх компанії, конкурентні можливості на ринку.
  • П'ять етапів прийняття неминучого за Кюблером-Россом. Модель ADKAR. Як подолати опір змінам.
  • Конфлікти під час впровадження змін. Як ними управляти.

Лектори

Вебінар не зареєстрований як захід БПР, тому сертифікат не є підставою, щоб отримати бали БПР.

Схожі заходи

Old Content START

16-01-2025
11:00

Програма

Під час оптимізації роботи закладу охорони здоров’я (далі — ЗОЗ) керівництво часто стикається із труднощами. Трапляється, що топменеджмент докладає колосальних зусиль, але зміни у відділах «буксують». Працівники опираються новому, а їхні керівники бояться ризикувати, не забезпечують вчасного та якісного виконання планів. Зміни доводиться впроваджувати з обмеженими ресурсами. Виникають стреси й конфлікти, працівники погрожують звільнитися або навіть йдуть на цей крок.

На вебінарі розглянемо, як:

  • перетворювати складні проблеми на прості завдання;
  • обирати правильну стратегію впровадження змін;
  • ставити цілі проєкту оптимізації;
  • виявити «рушійні сили» і «сили опору», долати опір персоналу;
  • формувати групу з оптимізації, організовувати її роботу;
  • уникати типових помилок в управлінні змінами.

Вебінар призначений для:

  • директорів і власників ЗОЗ;
  • керівників усіх рівнів у ЗОЗ;
  • менеджерів з розвитку, керівників проєктів з оптимізації бізнес-процесів.

Вебінар від журналу

Вебінар не зареєстрований як захід БПР, тому сертифікат не є підставою, щоб отримати бали БПР.

Взяти участь

Безплатно